
První, kdo to zvládne?
Mnoho lidí využívá Českou poštu jako jediného zprostředkovatele svých zásilek, a tak jsou pro ni Vánoce nejvytíženějším obdobím roku. V minulosti měla ČP několik Vánočních kampaní, ale žádná z nich neměla vlil na růst v užívání jejích služeb nebo posun ve vnímání značky. Proto jsme spojili síly a rozhodli se to tentokrát udělat pořádně.
Libo náklaďák plný sněhu?
V rámci kampaně „Bílé Vánoce“ jsme nabízeli tematické ceny jako náklaďák sněhu, ale i hodnotné ceny jako automobil nebo domácí přístroje. Všechno samozřejmě sladěné do bílé barvy. Komunikace České Poště usnadnila zvládnout Vánoční ruch, protože lidé začali využívat její doručovací služby dříve a nátlak se tak rozložil do delšího časového úseku. V celkovém dopadu byla mnohem úspěšnější, než jsme čekali – a rozhodně se stala nejúspěšnější kampaní v historii České Pošty. Na některých částech tohoto projektu jsme spolupracovali s eventovou agenturou NEXT LEVEL.